Müügitingimused
E-poe paljajalujalats.ee omanik on OÜ Baretrend (reg. nr 14360854), KMKR EE 102305836. Juriidiline aadress: Tervete 11, Haljala, Lääne-Virumaa.
Müügilepingu kehtivus, kauba-ja hinnainfo
1. Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
2. Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:
- Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank
- Soome OP Corporate Bank
- Maksa hiljem lahendused (maksa 1 kuu pärast, maksa kahes osas, maksa kolmes osas)
- Maksa järelmaksuga
- Visa/Mastercard kaardimaksed
- NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
Makseid vahendab Montonio Finance UAB. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Montonio Finance turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.
Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio Finance-le.
Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul peale kauba kätte saamist.
Kohaletoimetamine
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 2-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 10 kalendripäeva jooksul.
Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti, Soome, Läti, Leedu
Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud:
- Pakiautomaaditeenus
- Tulen ise järgi
- Kullerteenus
- Tavapost tähitud maksikirjana
Kaupa toimetab kliendini: Omniva, Itella Smartpost, DPD. Ostukorvile alates 100€ kehtib tasuta transport. Tasuta transporti pakume Itella pakiautomaadiga. Tasuta transpordi jaoks tuleb ostukorvis valida transpordiviisiks Smartposti pakiautomaat. Kui tagastatakse osa kaubast nii, et lõplik ostukorvi summa jääb alla 100€, siis arvestatakse tagastatavast summast maha saatmiskulu maksumus.
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul (taganemisõigus ei kohaldu ihupesu kategooriasse kuuluvatele toodetele- sokid ja sukad).Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik. Tagastatud kaup peab olema originaalpakendis, kasutamata ja hinnasiltidega. Tagastada ei ole võimalik kaupa, mis ostetud füüsilisest poest või mille kättetoimetamise viisiks on “tulen ise järgi”.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kaup tuleb tagastada identses seisukorras, milles see üle anti- kahjustamata, originaalpakendis, originaalsiltidega ja kandmata. Kaup tuleb tagastada täielikult ja koos kõigi tarvikute, täieliku dokumentatsiooni ja kingitusega (kui see oli kaasas).
Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus ning saata see e-posti aadressile hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
Itella Smartpostiga on võimalik kaup tagastada sama ukskoodiga, millega kaup kätte saadi- sel juhul arvestatakse tagastuskulu 3.10 maha tagastatavast summast.
Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale hiljemalt 14 päeva möödumisel arvates kauba saabumisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Tasuta kohaletoimetamine kaotab kehtivuse, kui klient tagastab osaliselt tellimuse ja lõplik ostusumma jääb alla 100€. Sel juhul arvestatakse tagastatavast summast maha transporditasu.
Pretensiooni esitamise õigus
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@paljajalujalats.ee või helistada telefonil: +372 5556 0784.
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
Kui on põhjust arvata, et tegu võib olla tootmisest tuleneva defektiga, siis saatke palun pildid defektist, tellimuse number, tellija nimi ning kuupäev meilile info@paljajalujalats.ee. Defekti üle otsustab tootja. Kui tootja on tunnistanud tootmisdefekti, siis kaetakse jalatsi parandamiskulud või kui parandamine pole võimalik, siis toote asendamine. Kui asendamine pole võimalik, siis tagastatakse ostusumma. Ostuhinna tagastamist on võimalik nõuda vaid juhul, kui parandamine või asendamine pole võimalik.
Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@paljajalujalats.ee või helistada telefonil: +372 5556 0784.
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.
E-poe paljajalujalats.ee omanik on Ilukoobas OÜ (reg. nr 14360854), KMKR EE 102305836. Juriidiline aadress: Tervete 11, Haljala, Lääne-Virumaa.
Müügilepingu kehtivus, kauba-ja hinnainfo
1. Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
2. Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:
- Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank
- Soome OP Corporate Bank
- Maksa hiljem lahendused (maksa 1 kuu pärast, maksa kahes osas, maksa kolmes osas)
- Maksa järelmaksuga
- Visa/Mastercard kaardimaksed
- NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
Makseid vahendab Montonio Finance UAB. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Montonio Finance turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.
Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio Finance-le.
Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul peale kauba kätte saamist.
Kohaletoimetamine
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 2-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 10 kalendripäeva jooksul.
Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti, Soome, Läti, Leedu
Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud:
- Pakiautomaaditeenus
- Tulen ise järgi
- Kullerteenus
- Tavapost tähitud maksikirjana
Kaupa toimetab kliendini: Omniva, Itella Smartpost, DPD. Ostukorvile alates 100€ kehtib tasuta transport. Tasuta transporti pakume Itella pakiautomaadiga. Tasuta transpordi jaoks tuleb ostukorvis valida transpordiviisiks Smartposti pakiautomaat. Kui tagastatakse osa kaubast nii, et lõplik ostukorvi summa jääb alla 100€, siis arvestatakse tagastatavast summast maha saatmiskulu maksumus.
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul (tganemisõigus ei kohaldu ihupesu kategooriasse kuuluvatele toodetele- sokid ja sukad).Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik. Tagastatud kaup peab olema originaalpakendis, kasutamata ja hinnasiltidega. Tagastada ei ole võimalik kaupa, mis ostetud füüsilisest poest või mille kättetoimetamise viisiks on “tulen ise järgi”.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kaup tuleb tagastada identses seisukorras, milles see üle anti- kahjustamata, originaalpakendis, originaalsiltidega ja kandmata. Kaup tuleb tagastada täielikult ja koos kõigi tarvikute, täieliku dokumentatsiooni ja kingitusega (kui see oli kaasas).
Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus ning saata see e-posti aadressile hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
Itella Smartpostiga on võimalik kaup tagastada sama ukskoodiga, millega kaup kätte saadi- sel juhul arvestatakse tagastuskulu 3.10 maha tagastatavast summast.
Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale hiljemalt 14 päeva möödumisel arvates kauba saabumisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Tasuta kohaletoimetamine kaotab kehtivuse, kui klient tagastab osaliselt tellimuse ja lõplik ostusumma jääb alla 100€. Sel juhul arvestatakse tagastatavast summast maha transporditasu.
Pretensiooni esitamise õigus
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@paljajalujalats.ee või helistada telefonil: +372 5556 0784.
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
Kui on põhjust arvata, et tegu võib olla tootmisest tuleneva defektiga, siis saatke palun pildid defektist, tellimuse number, tellija nimi ning kuupäev meilile info@paljajalujalats.ee. Defekti üle otsustab tootja. Kui tootja on tunnistanud tootmisdefekti, siis kaetakse jalatsi parandamiskulud või kui parandamine pole võimalik, siis toote asendamine. Kui asendamine pole võimalik, siis tagastatakse ostusumma. Ostuhinna tagastamist on võimalik nõuda vaid juhul, kui parandamine või asendamine pole võimalik.
Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@paljajalujalats.ee või helistada telefonil: +372 5556 0784.
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.